The Palm Jumeirah
Informatii locație
Localizare
Noul hotel Royal Central, deschis in 2018, este poziționat la 4,7 km distanță de centrul orașului și la 25,9 km de aeroport, pe Insula artificiala Palmierul Jumeirah. Turiștii au în apropiere Golful Delfinilor (3,21 km), Parcul acvativ Aquaventure (3,48 km) și Parcul acvatic Wild Wadi (3,94 km). Hotelul este recomandat pentru plaja proprie!
Facilitati hotel
Hotelul este format din 207 camere situate pe 9 etaje. Serviciile hotelului includ recepție 24h pe zi, centru de fitness, plajă privată, piscină în aer liber, bar langă piscină, restaurante, curățătorie chimică, curățenie zilnică, depozitare bagaje, loc pentru fumat, magazin cadouri/suveniruri, portar, schimb valutar, seifuri, servicii spălătorie, facilități pentru oaspeți cu dizabilități, securitate, parcare gratuită (în împrejurimi/în locație/cu valet), servicii taxi, închirieri auto/biciclete și Wi-fi inclus.
Facilitati camere
Utilitățile camerelor sunt următoarele: aer condiționat, Wi-fi, seif, telefon, canale TV cablu/satelit, tabletă, baie & obiecte toaletă, minibar și facilități de călcat.
Sport si divertisment
Oaspeții beneficiază de o piscină și sală de fitness.
Drinks & Food
Hotelul prezintă în incinta sa restaurant, baruri, o cafenea și room service 24h pe zi.
Facilitati copii
Pentru cei mici, complexul le oferă un loc de joacă, piscină destinată copiilor, un club de copii și totodată este și un serviciu de bone la dispoziția clienților.
SPA & Wellness
Clienții se pot bucura de masaj, spa, băi cu aburi.
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI
Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Informatii standard
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.