Lara
Informatii locație
Localizare
Hotelul este situat la 330 m de plaja din Lara, la 14 km de aeroportul din Antalya si la 9 km de centrul orasului Antalya. Dispune de o plaja privata.
Facilitati hotel
Hotelul dispune de urmatoarele facilitati: 1 restaurant principal cu meniu special pentru copii, 5 restaurante a la carte, 3 baruri, 1 discoteca, centru SPA, jacuzzi, sauna, baie de aburi, baie turceasca, centru fitness, internet, loc de joaca pentru copii, mini club, aqua park cu 4 tobogane, piscina exterioara, snack bar, bar la piscina, bar la plaja, sporturi nautice, magazine, room service si internet in camera gratuit, plaja privata la 330 m de hotel
Facilitati camere
Ramada Resort Lara ofera turistilor sai mai multe tipuri de camera: standard, superior si family. Camerele standard dispun de baie, TV, uscator de par, papuci, conexiune internet, aer conditionat, mini bar, telefon, seif si balcon, fierbator de apa, ceai si cafea,.
Sport & Divertisment
Oaspetii hotelului Ramada Lara pot juca tenis, basket, volei pe plaja, mini-fotbal, pot utiliza camera de jocuri si pot incerca sporturile acvatice.In fiecare zi vor avea animatie si spectacole
Drinks & Food
Clientii vor servi mesele principale in restaurantul Moods si o data pe perioada sejurului pot servi masa la unul dintre restaurantele a-la-carte in urma unei rezervari. Clientii pot servi bauturi la unul dintre cele 3 baruri din cadrul resortului.
Facilitati copii
Cei mici se vor bucura de kids club (4-12 ani) cu camera de dormit, piscina pentru copii (4-12ani) cu 4 tobogane, aquapark cu 4 tobogane (pentru copii cu varsta peste 8 ani), meniu pentru copii in restaurantul principal si club pentru copii pe plaja.
Spa & Wellness
Clientii se pot relaxa la sala de fitness, centrul SPA, baia turceasca, jacuzzi, sauna, camera de aburi, centrul de frumusete, tratamente SPA.
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
CONDITII ASIGURARE!
Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI
Conditii de plata si penalizare
Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/
Informatii standard
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatii precontractuale
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.