NH Collection Dubai The Palm

The Palm Jumeirah

(Vat) Rates are inclusive of 5% Value Added Tax starting from 01st January 2018. Check-in 15:00 hours | Check-out 12:00 hours HB & FB supplements are on a dine-around basis and available in the following restaurants: Maiora, Revo Cafe HB / FB Dine Around is applicable for All Dates but for the specific dates: 24.12.2024; 25.12.2024 - HB and FB are allowed without Dine Around option and will be available in Maora restaurant. Soft Beverages on Half Board & Full Board meal plans are no longer will be applicable. All Half Board and full board will be on Food Only basis. HB & FB meals are only available in Maiora restaurant on Valentine's Day, Easter Sunday, Christmas Eve Dinner, and Christmas Day Lunch. Diner Around option will not be available. The New Year's Eve Dinner is compulsory for all guests staying at the hotel on 31 December 2024 NH Collection Premium Lounge Available exclusively for the guests staying in our Premium Sea View Rooms, One Bedroom Suite Sea View and Superior One Bedroom Sea View Apartment. Designed with style and comfort in mind, our Premium Lounge offers a wide selection of complimentary food, beverages, and services. Available daily from 07:00 to 21:00. *** effective today 20th November 2023. Below rooms Categories BB will be in Revo Café until further notice Premium Club Room Premium Seaview Room Club One Bedroom Sea View Suite Club Superior One Bedroom Seaview Apartment Club

Informatii locație

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Cerere ofertă