FAIRMONT AJMAN

Ajman

Evaluare Booking: 8,7 Hotelul este situat în Ajman unde turiștii se pot bucura de un mix de muzee, mall-uri și plaje. Acesta se alfă la 30 de minute de Aeroportul Internațional Dubai.

Informatii locație

Localizare

Hotelul este situat în Ajman unde turiștii se pot bucura de un mix de muzee, mall-uri și plaje. Acesta se alfă la 30 de minute de Aeroportul Internațional Dubai.

Facilitati hotel

Serviciile hotelului includ: servicii de concierge, birou de turism, bancomat, schimb valutar, recepție nonstop, cameră de bagaje, parcare gratuită, servicii de menaj, servicii de călcătorie, curățătorie și spălătorie, servicii de babysitting, Wi-fi gratuit, terasă, teren de golf (la maxim 3 km de hotel) și teren de tenis contra cost, zonă de plajă privată, piscină interioară și exterioară, sală de fitness, facilități spa, restaurant, bar, snack bar, cafeterie, săli de conferință și petreceri contra cost, servicii de transfer, aer condiționat, magazine, facilități VIP, room service, închirieri auto, salon de frumusețe și seif.

Facilitati camere

Camerele pun la dispoziție următoarele: minibar, TV, telefon, aer condiționat, servicii de trezire, balcon, articole de toaletă gratuite, aparat de cafea, room service și terasă.

Sport si divertisment

Clienții își pot ocupa timpul cu următoarele activități gratuite: evenimente sportive live, galerii de artă temporare, tenis de masă, divertisment de seară și un parc acvatic; facilități de sporturi nautice, scufundări, caiac, windsurfing, pescuit, golf și tenis, acestea implicând costuri suplimentare.

Drinks & Food

Hotelul dispune de 8 restaurante cu meniuri variate, de tip bufet. În incinta hotelului se află un bar, un snack bar și o cafenea.

Facilitati copii

Copiii își pot petrece timpul la piscină și la clubul destinat lor. Aceștia beneficiază de asemenea și de un meniu special.

SPA & Wellness

Hotelul prezintă un centru de Spa & Wellness, în cadrul căruia sunt oferite diferite tipuri de masaje, sesiuni de fitness și saună.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile

• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei se efectueaza pana in ora 12:00);
• Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
• Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parinti si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare. In mod special pe destinatia Emiratele Arabe Unite, camerele duble sunt pentru 2 adulti, iar copilului nu I se asigura pat suplimentar. Daca in rezervari nu este specificat si pat suplimentar, acesta nu este asigurat de catre hotel, decat contra cost la fata locului si in limita disponibilitatilor in momentul cererii;
• Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.minibar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hoteluri de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
• Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
• Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
• Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
• IMPORTANT! In perioada Ramadanului, turistii sunt rugati sa nu manance si sa bea in spatiile publice. Pentru ca musulmanii tin post negru in timpul zilei pana la apusul soarelui, este o atitudine de respect a nu manca si bea apa in fata celor ce postesc. Restaurantele sunt deschise in timpul zilei, dar sunt protejate de privirile celor ce tin post. Barurile servesc bauturi alcoolice dupa apusul soarelui, iar unele cluburi de noapte sunt inchise sau nu au programe de animatie si muzica.

CONDITII ASIGURARE!

Asigurarea Cocktail Travel Protection fara fransiza – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 25.000 Ron / rezervare
EXCEPTIE!: pentru anulare inainte de plecare din motive de imbolnavire sau carantina cauzata de o epidemie sau pandemie (ex: Covid19) - se aplica fransiza 30%
Riscurile acoperite si sumele maxim despagubite le regasiti in Insurance Product Information Document care poate fi descarcat AICI

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Cerere ofertă