Funchal
Informatii locație
Localizare
Inconjurată de grădini întinse cu diverși arbori subtropicali și o plantație de bananieri, proprietatea Quinta da Casa Branca include un hotel tip boutique și un conac elegant și oferă o piscină încălzită și camere cu vedere la grădină.
Facilitati camere
Camerele Garden sunt situate la parter, au terasa cu vedere la gradina si au o suprafata totala de 37 mp ( incluzand terasa bi baia). Toate aceste camere dispun de sezlonguri pe terasa, TV, telefon, seif gratuit, wi-fi gratuit, aer conditionat, uscator de par, halate si papuci, facilitati pentru ceai/cafea.
Camerele Premium au o suprafata totala de 55 mp ( incluzand tersara si baia) si dispun de TV, telefon, minibar, seif gratuit, wi-fi gratuit, aer conditionat, uscator de par, halate si papuci , CD si DVD player ( se ridica de la receptie), facilitati pentru ceai/cafea.
Camerele Deluxe Suite au o suprafata totala de 110 mp ( incluzand baia si terasa) si dispun de sezlonguri pe terasa, TV, telefon, minibar, seif gratuit, aer conditionat, wi-fi gratuit, uscator de par, halate si papuci , CD si DVD player ( se ridica de la receptie), facilitati pentru ceai/cafea, baie cu chiuveta dubla si produse de lux, cabina de dus, cada cu jacuzzi si living separat.
Manor House Suite includ dormitor cu living separat, avand o suprafata totala de 86 mp. Toate suitele dispun de sezlonguri pe terasa, baie cu cada si dus separat, produse de lux in baie, halate si papuci, TV, telefon , seif gratuit, minibar, wi-fi gratuit, facilitati ceai/cafea ( expresor)
Facilitati hotel
Hotelul dispune de receptie 24 de ore, wi-fi gratuit, sala de jocuri, room service, babysitting, cabinet medical, centru SPA cu sali pentru tratamente, jacuzzi, sauna, baie cu aburi, camera de relaxare si centru de sanatate
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;
2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie
Madeira este o insula care apartine Portugaliei – membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)
- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie
- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018).
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.